Specialist(k)a administrace registrů fondů

Rozšiřujeme tým registru fondů, který se zaměřuje na administraci a správu interních i externích fondů, a hraje zcela klíčovou roli v rámci společnosti. Budete pracovat v týmu o 8 lidech. Pracovní pozice má charakter práce „backoffice“ a je vhodná zejména pro uchazeče, kteří se zajímají o finanční sektor, především o oblast investování.

Co Vás čeká? 

  • Administrace svěřeného fondu. Staráme se o klientské investice. V interním systému hromadně zpracováváme jak nákupy, tak odkupy a dle aktuálního kurzu se vydávají podílové listy.

  • Zpracování smluvní dokumentace klientůevidence v interním systému společnosti (Arbes TA). 

  • Identifikaci plateb, zadávání platebních příkazů a obsluha bankovních účtů (práce s aplikací Multicash).

  • Kontroly  majetkových účtů klientů. Budete zajišťovat správnost transakcí, ověřovat odchozí platby a dohlížet na procesy spojené s fondy (např. příjem peněz, výplaty odkupů). Vaším úkolem bude monitorovat, aby všechny operace probíhaly bezchybně a včas směrem k našim klientům.

  • Denní zpracovávání pošty a emailová komunikace.

  • Součinnost s obchodními partnery.

Co očekáváme? 

  • Výhodou je praxe na obdobné pozici v investiční společnosti, bance nebo jiné finanční instituci. Uvítáme rádi ale i kandidáty s částečnou praxí během studia, kteří se rychle učí.

  • Dobrá orientace v MS Excel a dalších nástrojů MS Office.

  • Velkou výhodou (nikoli však podmínkou, jelikož Vás zaučíme) je zkušenost s informačními systémy Arbes – TA, TOPAS, FEIS.

  • Schopnost rychle se orientovat v systémech.

  • Pečlivost, systematičnost a zodpovědnost.

Dodatečné informace

  • Sídlíme v krásné vile na Praze 2 (Vinohrady). V létě se stěhujeme do moderních prostor na Prahu 5 (Anděl).

  • Nemusíte se bát velkých space-officů, jsme rozděleni do menších týmů a kanceláří.

  • Pracovní doba je 8:30–17:00. Po zkušební době je možné začínat mezi 8:00 a 9:00, v závislosti na obchodování spravovaných fondů.

  • Pozice je vhodná i pro absolventy s praxí při studiu (např. v administrativě nebo při zpracování smluv), kteří se chtějí dále rozvíjet v oboru.

  • Máme připravený adaptační plán – ačkoli očekáváme určitou míru samostatnosti, k dispozici je školící program a podpora zkušených kolegů, zejména v začátcích.

Benefity:

  • 5 týdnů dovolené

  • Bonusy (vypláceny 1x ročně)

  • 2 dny osobního volna

  • Stravenkový paušál (1 500 Kč/měsíc)

  • Multisport karta (dotovaná společností)

  • Pojištění odpovědnosti zaměstnance za škodu způsobenou zaměstnavateli (dotované společností)

  • Individuální budget na vzdělávání v rámci týmu

  • Pravidelné firemní brunche (1x měsíčně)

  • Ovocné úterky a každý den výborná káva na pracovišti

  • Teambuildingové akce

NAPIŠTE NÁM

Přidejte se k nám!

Zaujala Vás tato pracovní pozice? Neváhejte nám zaslat mail se strukturovaným životopisem.

HR oddělení

hr@investika.cz

Váš životopis