Administrativní podpora do IT týmu (možnost zkráceného úvazku/DPP/DPČ)
Technologie nás baví, ale bez dobré organizace a administrativního zázemí to nejde. Do IT týmu proto hledáme nového kolegu či kolegyni, který/á nám pomůže s administrativou, koordinací agend napříč firmou a celkově ulehčí chod IT oddělení.
Pokud máte rád/a pořádek v tabulkách, dokumentech i úkolech a chcete být součástí stabilní české společnosti, dejte nám o sobě vědět.
Co Vás čeká?
Vaše role bude opravdu pestrá – pomůžete nám držet pohromadě klíčové oblasti v IT i v dalších podpůrných agendách. Stanete se pravou rukou IT oddělení a zároveň důležitým spojovacím článkem mezi IT, financemi, HR a dalšími týmy ve firmě. Pomůžete nám udržet pořádek v každodenní agendě a zajistit hladký chod nejen administrativních procesů.
Finanční agenda: objednávky HW a SW, zpracování nabídek a spolupráce s procurementem; zajistíte přehledné podklady pro platby IT kartou, předávané do účetního systému – od faktur po různé interní dokumenty; správa dokumentace pro finanční tým; příprava finančních podkladů pro audity.
DORA agenda: pomůžete nám plnit požadavky vyplývající z evropské regulace DORA (Digital Operational Resilience Act); zpracování údajů o nových dodavatelích a aplikacích/systémech v JIRA; příprava kvartálních, pololetních a ročních reportů dle interních směrnic.
HR agenda: kontrola docházky, výkazy spolupracujících externistů; pomoc s přípravou KPI výstupů a mzdových reportů.
Obecná podpora týmu: hlídání úkolů a zpracování podkladů na porady pro Ředitele IT oddělení; běžná administrativní výpomoc, která usnadní každodenní chod týmu (například příprava a evidence předávacích protokolů, zadávání dat do interních systémů nebo koordinaci dokumentů mezi týmy.).
Co očekáváme?
Máte zkušenosti s administrativními nebo finančními agendami (výhodou, ale není nutnou podmínkou).
Zajímá Vás oblast IT.
Jste pečliví, systematičtí, umíte komunikovat napříč týmy a zorganizovat si svoji práci/agendu.
Umíte pracovat s MS Office, zejména Excel.
Uvítáte různorodou práci (od administrativy po koordinaci).
Co nabízíme?
Flexibilní rozsah úvazku: HPP/zkrácený úvazek/DPP/DPČ.
Stabilní zázemí české investiční společnosti, skvělý kolektiv v rámci IT týmu.
Nástup: květen/červen 2025, případně dle dohody.
Krásné kanceláře ve vile na Praze 2 (Zvonařce), od poloviny roku moderní prostory na Praze 5 (Andělu).
Benefity:
5 týdnů dovolené
Bonusy (vypláceny 1x ročně)
2 dny osobního volna
Stravenkový paušál (1 500 Kč/měsíc)
Multisport karta (dotovaná společností)
Pojištění odpovědnosti zaměstnance za škodu způsobenou zaměstnavateli (dotované společností)
Individuální budget na vzdělávání v rámci týmu
Pravidelné firemní brunche (1x měsíčně)
Ovocné úterky a každý den výborná káva na pracovišti
Teambuildingové akce
Investování bez poplatků
Zaměstnanecké slevy
NAPIŠTE NÁM
Přidejte se k nám!
Zaujala Vás tato pracovní pozice? Neváhejte nám zaslat mail se strukturovaným životopisem.