Asistent(ka) představenstva
Do společnosti Investika, která mění investiční trh v České republice, hledáme pečlivého a spolehlivého člověka na pozici Asistent(ka) představenstva společnosti, který/á bude zodpovědný/á za zajištění veškeré administrativní agendy a poskytování podpory členům představenstva.
Co Vás čeká?
Přijímání návštěv představenstva.
Poskytování administrativní a organizační podpory.
Správa kalendáře, plánování schůzek a organizace pracovních cest.
Příprava podkladů pro jednání, zápisy z jednání a sledování úkolů.
Komunikace s klienty, obchodními partnery a dodavateli.
Oběh a zajišťování podpisů smluv napříč firmou i externě.
Vyřizování e-mailové a telefonické komunikace.
Zajištění hladkého chodu kanceláře (objednávky kancelářských potřeb, koordinace úklidu, rezervace zasedacích místností).
Správa důvěrných a citlivých informací.
Podpora při přípravě prezentací, reportů a dalších dokumentů.
Řešení ad hoc situací pro představenstvo (např. rezervace služeb, nákup dárků, správa osobní agendy).
Co očekáváme?
Skvělý smysl pro organizaci a schopnost efektivně si rozvrhnout čas.
Výborné komunikační dovednosti a profesionální vystupování.
Spolehlivost, loajalita, diskrétnost a důvěryhodnost.
Alespoň mírně pokročilou znalost angličtiny pro emailovou komunikaci.
Pokročilá znalost MS Office (Word, Outlook, Excel, Power Point).
Samostatnost při řešení úkolů a schopnost rychle se přizpůsobit změnám.
Benefity:
5 týdnů dovolené
Bonusy (vypláceny 1x ročně)
2 dny osobního volna
Stravenkový paušál (1 500 Kč/měsíc)
Multisport karta (dotovaná společností)
Pojištění odpovědnosti zaměstnance za škodu způsobenou zaměstnavateli (dotované společností)
Individuální budget na vzdělávání v rámci týmu
Pravidelné firemní brunche (1x měsíčně)
Ovocné úterky a každý den výborná káva na pracovišti
Teambuildingové akce
NAPIŠTE NÁM
Přidejte se k nám!
Zaujala Vás tato pracovní pozice? Neváhejte nám zaslat mail se strukturovaným životopisem.