Týmový/á koordinátor/ka pro právní záležitosti

INVESTICE věříme v to, že investování má být pro všechny. Nejen pro vyvolené, kteří rozumí fungování finančních trhů či složitých investičních nástrojů.
Proto nabízíme jednoduché a transparentní produkty. Během dvou let naše společnost vyrostla ze 30 na 70 zaměstnanců a s tím roste i potřeba rozšiřování týmu.

Aktuálně hledáme člověka do 7členého týmu na pozici Týmový/á koordinátor/ka pro právní záležitosti, který/á se bude starat pečlivě především o každodenní činnost týmu. Potřebujeme někoho organizačně schopného a samostatného, kdo uvítá možnost pro osobní rozvoj, rozmanitou práci a má rád, když v práci čas utíká. Investika se rychle rozvíjí, a s tím i samotná agenda a příležitosti do budoucna.

Pokud jsi člověk, který chce získat praxi a posouvat se dále, může to být pro tebe zajímavá příležitost.
Naše kolegyně Anička se posunula z této pozice na členku Compliance týmu a v rámci rostoucí společnosti věříme, že se taková šance může naskytnout i pro kohokoliv dalšího.

Dej nám o sobě vědět, jestli si myslíš, že by taková příležitost mohla být právě pro tebe! 🙌

Co nabízíme?📈

  • Jak si zorganizuješ svůj den, necháme na Tobě.

  • Pohodovou atmosféru v týmu.

  • Expertní znalost na trhu v oblasti investicí a práva.

  • Možnosti posouvat se profesně dále.

  • Příležitost práce na zkrácený úvazek.

  • A samozřejmě i balíček benefitů.

Co tě čeká?📝

  • Tvé úkoly se budou točit nejčastěji kolem právních záležitostí zadaných od kolegů, kteří řeší business.

  • Přípravu nejrůznějších dokumentů pro kolegy, jejich faktická kontrola a příprava k podpisům.

  • Vedení a evidence dokumentů, protokolů, organizace a archivace dokumentace.

  • Komunikace s notáři, překladateli a případnými dalšími subjekty, včetně zahraničních dodavatelů.

  • Příprava podkladů na pravidelné schůzky, vyhotovování zápisů z jednání.

  • Organizace, plánování schůzek, zajišťování termínů a jednacích místností včetně potřebných materiálů a dokumentů pro schůzky.

  • Správa datových schránek.

Koho hledáme/Co musíš umět a znát? 🔍

  • Organizovaného, pečlivého a spolehlivého člověka, který se nezalekne občasného většího objemu úkolů (především v přípravě dokumentů).

  • Ideální je alespoň částečná praxe v rámci administrativní/asistentské pozice.

  • Ideálním kandidátem může být i student(ka) práv se zájmem si zkusit, jak funguje právní tým v investiční společnosti a dostat se k zajímavým úkolům pro rozvoj do budoucna.

  • Maximální spolehlivost, odpovědnost, pečlivost a vlastnost dotahovače.

  • Proaktivitu směrem k řešení případných nejasností a problémů.

  • Dokážeš nám věnovat alespoň 5 hodin denně (jsme otevřeni zkrácenému úvazku).

  • Uživatelská znalost MS Office (Word, Excel, Outlook, Teams).

  • Znalost anglického jazyka alespoň na úrovni B2 (středně pokročilá znalost) – používání bude hlavně v psané formě.

Benefity:

  • 5 týdnů dovolené

  • Bonusy (vypláceny 1x ročně)

  • 2 dny osobního volna

  • Stravenkový paušál (1 500 Kč/měsíc)

  • Multisport karta (částečně dotovaná společností)

  • Částečně flexibilní pracovní doba (začátek od 8:00/10:00)

  • Pojištění odpovědnosti zaměstnance za škodu způsobenou zaměstnavateli (dotované společností)

  • Individuální budget na vzdělávání v rámci týmu

  • Pravidelné firemní brunche (1x měsíčně)

  • Ovocné úterky a každý den výborná káva na pracovišti

  • Teambuilgové akce

NAPIŠTE NÁM

Přidejte se k nám!

Zaujala Vás tato pracovní pozice? Neváhejte nám zaslat mail se strukturovaným životopisem.

HR oddělení

hr@investika.cz

Váš životopis