Týmový/á koordinátor/ka pro právní záležitosti
V INVESTICE věříme v to, že investování má být pro všechny. Nejen pro vyvolené, kteří rozumí fungování finančních trhů či složitých investičních nástrojů.
Proto nabízíme jednoduché a transparentní produkty. Během dvou let naše společnost vyrostla ze 30 na 70 zaměstnanců a s tím roste i potřeba rozšiřování týmu.
Aktuálně hledáme člověka do 7členého týmu na pozici Týmový/á koordinátor/ka pro právní záležitosti, který/á se bude starat pečlivě především o každodenní činnost týmu. Potřebujeme někoho organizačně schopného a samostatného, kdo uvítá možnost pro osobní rozvoj, rozmanitou práci a má rád, když v práci čas utíká. Investika se rychle rozvíjí, a s tím i samotná agenda a příležitosti do budoucna.
Pokud jsi člověk, který chce získat praxi a posouvat se dále, může to být pro tebe zajímavá příležitost.
Naše kolegyně Anička se posunula z této pozice na členku Compliance týmu a v rámci rostoucí společnosti věříme, že se taková šance může naskytnout i pro kohokoliv dalšího.
Dej nám o sobě vědět, jestli si myslíš, že by taková příležitost mohla být právě pro tebe! 🙌
Co nabízíme?📈
Jak si zorganizuješ svůj den, necháme na Tobě.
Pohodovou atmosféru v týmu.
Expertní znalost na trhu v oblasti investicí a práva.
Možnosti posouvat se profesně dále.
Příležitost práce na zkrácený úvazek.
A samozřejmě i balíček benefitů.
Co tě čeká?📝
Tvé úkoly se budou točit nejčastěji kolem právních záležitostí zadaných od kolegů, kteří řeší business.
Přípravu nejrůznějších dokumentů pro kolegy, jejich faktická kontrola a příprava k podpisům.
Vedení a evidence dokumentů, protokolů, organizace a archivace dokumentace.
Komunikace s notáři, překladateli a případnými dalšími subjekty, včetně zahraničních dodavatelů.
Příprava podkladů na pravidelné schůzky, vyhotovování zápisů z jednání.
Organizace, plánování schůzek, zajišťování termínů a jednacích místností včetně potřebných materiálů a dokumentů pro schůzky.
Správa datových schránek.
Koho hledáme/Co musíš umět a znát? 🔍
Organizovaného, pečlivého a spolehlivého člověka, který se nezalekne občasného většího objemu úkolů (především v přípravě dokumentů).
Ideální je alespoň částečná praxe v rámci administrativní/asistentské pozice.
Ideálním kandidátem může být i student(ka) práv se zájmem si zkusit, jak funguje právní tým v investiční společnosti a dostat se k zajímavým úkolům pro rozvoj do budoucna.
Maximální spolehlivost, odpovědnost, pečlivost a vlastnost dotahovače.
Proaktivitu směrem k řešení případných nejasností a problémů.
Dokážeš nám věnovat alespoň 5 hodin denně (jsme otevřeni zkrácenému úvazku).
Uživatelská znalost MS Office (Word, Excel, Outlook, Teams).
Znalost anglického jazyka alespoň na úrovni B2 (středně pokročilá znalost) – používání bude hlavně v psané formě.
Benefity:
5 týdnů dovolené
Bonusy (vypláceny 1x ročně)
2 dny osobního volna
Stravenkový paušál (1 500 Kč/měsíc)
Multisport karta (částečně dotovaná společností)
Částečně flexibilní pracovní doba (začátek od 8:00/10:00)
Pojištění odpovědnosti zaměstnance za škodu způsobenou zaměstnavateli (dotované společností)
Individuální budget na vzdělávání v rámci týmu
Pravidelné firemní brunche (1x měsíčně)
Ovocné úterky a každý den výborná káva na pracovišti
Teambuilgové akce
NAPIŠTE NÁM
Přidejte se k nám!
Zaujala Vás tato pracovní pozice? Neváhejte nám zaslat mail se strukturovaným životopisem.